4 spôsoby, ako COVID-19 môže zmeniť vzdelávanie budúcich generácií
Prerušenie vyučovania pre koronavírus môže pedagógom poskytnúť čas na prehodnotenie fungovania celej oblasti. Technológia, ktorá sa uplatňuje počas tohto obdobia, bude zohrávať kľúčovú úlohu pri vzdelávaní budúcich generácií. Navyše vo svete, kde sú vedomosti dostupné na kliknutie myšou, sa musí zmeniť aj úloha pedagóga. Odborníci po celom svete už nejaký čas hovoria o potrebe prehodnotiť vzdelávanie budúcich generácií. V istom zmysle možno povedať, že sektor toto prerušenie potreboval, aby sme všetci prehodnotili spôsob vzdelávania a zvažovali, čo treba učiť a na čo musíme pripravovať žiakov a študentov.
Zatiaľ čo vyučujúci zápasia s novými spôsobmi komunikácie so študentmi mimo tried a prednáškových sál, musia sa zamyslieť aj nad tým, ako táto rušivá kríza môže pomôcť definovať, ako by malo vyzerať budúce vzdelávanie. Väčšina dnešných študentov pochádza z generácie Z, ktorá vyrastala v skutočne globalizovanom svete. Najstarší z nich, ktorí majú dnes 25 rokov, v dôsledku svetovej pan ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH