Aby boli porady na diaľku efektívne, musia mať pravidlá
Vplyvom aktuálnej situácie ohľadne koronavírusu mnohí ľudia pracujú z domu. Efektívna práca na diaľku sa však nezaobíde bez efektívnych porád. Na čo sa zamerať a, naopak, čomu sa vyhnúť, aby sme dosiahli žiaduci výsledný efekt?
„Za posledné tri týždne sme svedkami toho, ako rýchlo sa svet vplyvom novej situácie digitalizuje. Všetko, čo sa dá, vybavujeme z domu. Online nakupujeme, riešime financie, ale aj pracujeme. Stanoviť presnú agendu meetingov na diaľku, manažovať ich priebeh, neskákať si do reči a skončiť načas sú základné predpoklady na ich efektívne fungovanie,“ uvádza Linda Valko Gáliková, PR manažérka 365.bank.
Ešte predtým, ako začneme „meetingovať“, je potrebné zvoliť si vhodný nástroj a presvedčiť sa o tom, že každému členovi tímu všetko funguje tak, ako má. Na trhu sú pritom dostupné rôzne videokonferenčné platformy, ako napríklad Skype for Business, Zoom, Cisco Webex, GoToMeeting, Microsoft Teams a mnohé ďalšie. Po vyriešení technickej stránky prichádza na rad organiza ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH