Digitálna inteligencia pokračuje, tvárami kampane sú youtuberi
Do boja proti zneužívaniu peňazí sa najnovšie zapojil známy slovenský youtuber Expl0ited a onedlho pravdepodobne tiež známy youtuber Yablko. Práve títo dvaja vlogeri sa stali hlavnými predstaviteľmi pokračovania projektu Digitálna inteligencia, v ktorom sa ČSOB po minuloročnom úspechu rozhodla pokračovať.
Už druhý rok spolupracuje ČSOB s agentúrou TRIAD Advertising na edukatívnom projekte Digitálna inteligencia. Po úspechu projektu v minulom roku, kedy Digitálna inteligencia získala dokonca ocenenie v rámci cien Hermes Komunikátor roka 2017, sa do neho zapojili aj dvaja youtuberi. Aktuálne štvorka na trhu slovenských influencerov Expl0ited a pre mnohých zatiaľ menej známy youtuber Yablko, ktorý sa už dlhšie venuje videám a programovaniu.
„Pre ČSOB ako spoločnosť podnikajúcu vo finančnom sektore je téma bezpečnej správy financií prioritou. Dbáme na všetky pravidlá a dodržiavanie bezpečnostných kritérií tak, aby sme chránili peniaze klientov. Na to však potrebujeme aj pomoc z druhe ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH