Lenovo predstavuje významné zlepšenia svojho programu partnerského kanála, ktorý prijme 5 000 nových partnerov v regióne EMEA
Lenovo na podujatí CanalysChannelsForum EMEA v Barcelone informovala o uvedení výrazných zdokonalení svojho programu partnerského kanála. Toto oznámenie nadväzuje na úspešné iniciatívy programu ONE Channel, ktorý bol spustený v roku 2015 a od jeho vzniku vstúpilo do partnerskej siete Lenovo takmer 1000 nových partnerov každý mesiac.
Lenovo zavádza nové vylepšenia svojho programu partnerského kanála, aby mali partneri ľahší prístup k aktivitám Lenovo, s cieľom prijať tento rok +5000 partnerov v regióne EMEA, čo pokryje nový tím telepradajcovLenovoChannelSales Center (LCSC). Partneri budú profitovať z množstva vylepšení, vrátane novej kategórie partnera na vstupnej úrovni, prírastkových programových stimulov, nové okamžité určovanie cien pre distribútorov pri veľmi malých akciových ponukách a tiež nové certifikácie DCG.
Na konkurenčnom trhu spoločnosť Lenovo neustále investuje do vytvárania obchodných príležitostí pre tento kanál a tvorby väčšieho množstva motivačných prémií a rabatov ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH