Microsoft už nechce byť len softvérovou spoločnosťou, bude sa viac podobať na Apple
Hoci Microsoft pod svojou značkou ponúka najrôznejšie prístroje a služby už roky, vo všeobecnom podvedomí je stále zafixovaný primárne ako dodávateľ softvéru. No tento imidž podľa CEO firmy Steva Ballmera sa už definitívne skončil.
Ballmer konkrétne v utorok 9. októbra v liste určenom akcionárom, ktorý je súčasťou novo vydanej výročnej správy za rok 2012, neprehliadnuteľne tvrdí – sme firma zameraná na prístroje a služby. Microsoft tak chce jasne dávať najavo svojim akcionárom, partnerom, konkurentom a zákazníkom, že nie je len softvérovou firmou, a chce, aby ho tak vnímalo aj okolie.
Microsoft si je vedomý rastúcich príjmov z oblastí mimo softvéru a už dlhší čas týmto smerom orientuje svoje akvizičné aktivity (vyhľadávač Bing, služba Skype a podobne).
Súčasne však v liste Ballmer potvrdzuje, že počíta s doterajšími partnermi, ktorí by vytvárali prístroje pre koncových i firemných zákazníkov. Nestavia teda Microsoft do roly priameho konkurenta výrobcov hardvérových zariadení. N ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH