Štúdia Ericssonu: Pri sledovaní televízie stále častejšie surfujeme po sociálnych sieťach
• 62 % respondentov pri sledovaní televízie používa sociálne média - za jeden rok tak ich počet vzrástol o 18 %• 67 % respondentov sleduje televíziu na tabletoch, chytrých telefónoch alebo notebookoch• 60 % respondentov každý týždeň využíva služby televízneho obsahu na vyžiadanie
Výsledky každoročného prieskumu Ericssonu (burza NASDAQ:ERIC) ukazujú, že tzv. sociálna televízia sa stáva masovým fenoménom. Každý týždeň totiž používa 62 % spotrebiteľov behom sledovania televízie sociálne média, za jeden rok tak ich počet vzrástol o 18 %. Ak sa pozrieme na spotrebiteľov podľa pohlavia, zistíme, že tejto činnosti sa venuje 66 % žien v porovnaní s 58 % mužov. 25 % spotrebiteľov používa sociálne média k diskusiám o práve sledovaných programoch.
Niklas Rönnblom, hlavný poradca oddelenia Ericssonu študujúceho chovanie spotrebiteľov, vyhlásil: „Pretože 67 % spotrebiteľov používa k sledovaniu televízneho vysielania alebo videa chytré telefóny, tablety alebo notebooky, sú mobilné zariadenia dôležit ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH