Vzostup uvedomelých podnikov
Marcel Divín, Branch Office Manager v spoločnosti Epson Europe CZ&SK, skúma úlohu korporátnej udržateľnosti a jej významu pre budúcnosť podnikania
Prostredie biznisu sa za posledných niekoľko desaťročí významne premenilo. Workoholický prístup k práci vystriedal wellbeing. Rast za každú cenu bol nahradený férovým ziskom. Agresivitu nahradil altruizmus.
Pandémia tento trend ešte urýchlila. Ľudia prišli o svojich blízkych. Kládli si otázku, prečo doteraz pracovali tak, ako pracovali. Cítili spoločnú zodpovednosť urobiť správnu vec. A boli tu príklady firiem, ktoré robili to isté. Ľudia sa skrátka rozhodli, že nechcú len materiálne a ekonomické bohatstvo, ale túžia aj po spoločenských a kultúrnych hodnotách.
Úspešné budú tie spoločnosti, ktoré si to uvedomia. Nastal čas uvedomelých firiem. V budúcnosti budú tieto firmy víťazmi. Šesťdesiat percent spotrebiteľov už v súčasnosti nakupuje tovar šetrnejší k životnému prostrediu, vyrobený udržateľne alebo eticky[1]. Uchádzači o zamestnani ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH