Aj zdravotnícke zariadenia riešia klasickú agendu HR a nemajú to vôbec jednoduché
Zdravotníckym zariadeniam pomáhajú rôzne informačné technológie pri zachraňovaní životov a ochrane zdravia nás všetkých. A hoci majú pri svojej prevádzke nesporné špecifiká, dnes už aj v ich prípade platí, že sa musia správať ako úspešné ziskové firmy. Len tak môžu dlhodobo fungovať a poskytovať svoje také potrebné služby. Rovnako ako každá klasická firma musia vyriešiť svoju „bežnú“ agendu. Nemocnica, lekáreň či iné pracovisko musí tiež účtovať, evidovať dochádzku, schvaľovať faktúry a podobne. Navyše aj takáto agenda má v zdravotníctve svoje špecifiká. Výber zdanlivo „obyčajného“ systému, ktorý má pokryť takúto agendu, môže mať vo finále zásadný vplyv na fungovanie zdravotníckeho zariadenia. Pozrime sa na niektoré z oblastí.
Dochádzka v zdravotníckom zariadení
Dochádzka a jej evidencia v zdravotníctve je veľmi komplexná. Nejde vôbec o jednoduchú agendu vzhľadom na to, že sa prelínajú rôzne skupiny zamestnancov, pričom špeciálne zdravotnícki pracovníci to majú z pohľadu dochádzky na ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH