Ako reagujú podnikové aplikácie na dynamické zmeny podnikateľského prostredia
Primárnou úlohou aplikácií na IT podporu podnikových procesov je umožniť firmám čo najefektívnejšie fungovanie a z toho vyplývajúcu konkurencieschopnosť. Aby to dosiahli, musia ich tvorcovia zabezpečiť pravidelnú inováciu, aby dokázali pružne reagovať na požiadavky diktované čoraz dynamickejším štýlom biznisu. Takisto musia reagovať na zmeny legislatívy.
Vo veľkých firmách sa aj napriek maximálnej miere integrácie väčšinou dajú identifikovať pomyselné hranice jednotlivých subsystémov a aplikácií bez ohľadu na to, či ide o klasické serverové, prípadne iné aplikácie. Nezriedka je IT infraštruktúra takejto firmy postavená na subsystémoch od rôznych dodávateľov, ako je SAP, Oracle, IBM, Microsoft... Naproti tomu v menších firmách sú podnikové aplikácie viac univerzálne, takže pokrývajú viac oblastí, či už je to podpora ekonomicko-finančných procesov, riadenie výroby, zásobovanie, maloobchod a veľkoobchod, riadenie vzťahov so zákazníkmi či mzdy a personalistika. Aplikácie na komplexnú pod ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH