SAP predstavil SAP Customer Data Platform, má zmeniť spôsob práce so zákazníckymi dátami
Spoločnosť SAP predstavila novú platformu pre zákaznícke dáta - SAP Customer Data Platform. Nástroj budúcej generácie umožní firmám nanovo definovať zákaznícku skúsenosť naprieč všetkými kontaktmi so zákazníkmi, od obchodu a marketingu až po predaj a služby. SAP nové riešenie predstavil na online podujatí SAP Customer Experience LIVE.
Tým, čo od seba jednotlivé značky odlišuje, sa čoraz častejšie stáva zákaznícka skúsenosť. Mnohé z nich preto využívajú platformy pre zákaznícke dáta, ktoré slúžia hlavne pre marketingové účely. Takéto úzke zameranie však príliš často brzdí ich skutočný potenciál. SAP Customer Data Platform preto pridáva aj bohatý obsah využiteľný v rámci obchodu, pri predaji alebo službách. Ponúka personalizáciu založenú na schopnosti zbierať a spravovať údaje o klientoch. Organizácie vďaka tomu môžu spoznať zákazníka na každom mieste kontaktu, viesť s ním efektívnu konverzáciu a vytvárať jeho dlhodobú lojalitu.
Spájať, rešpektovať, chápať a personalizovať dáta na dosi ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH