Tretina ľudí nakupuje podľa letákov
Takmer štyri pätiny spotrebiteľov pri svojich nákupoch využíva vernostné programy. Každý tretí spotrebiteľ tvrdí, že nakupuje podľa letákových akcií a necelá jedna pätina navštevuje kvôli nákupom zahraničie. Aj na tieto skutočnosti poukázal prieskum Shopping Monitor Slovakia 2016/2017, ktorý monitoruje nákupné správanie a spotrebiteľské preferencie domácností na Slovensku.
„Prieskum Shopping monitor nám ukázal, že 16 percent Slovákov navštevuje zahraničie za účelom nákupov potravín a drogérie,“ hovorí Zuzana Kunertová, Sector Leader Consumer Goods, GfK Slovakia. „Hlavným dôvodom týchto nákupov je nižšia cena oproti slovenským, ako aj lepšia kvalita tovaru. Kým do Rakúska chodia nakupovať ľudia prevažne za lepšou kvalitou tovaru, do Poľska, Maďarska a Čiech je to ešte stále hlavne kvôli nižšej cene tovarov.“
Z prieskumu tiež vyplynulo, že až 77 percent spotrebiteľov pri svojich nákupoch využíva vernostné programy. Ide napríklad o zbieranie bodov za nákup tovaru, vernostnú kartu, či m ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH