Víťazi a porazení na svetových trhoch v čase koronakrízy
Každá kríza prináša zmenu paradigmy. Mení zavedené zvyklosti a urýchľuje naštartovaný proces fundamentálnych zmien. Koronavírus nie je výnimkou. Okrem pandémie priniesol aj zmenu spotrebiteľského správania a návykov, nárast digitálnej interakcie a s ním súvisiaci dopyt po kybernetickej bezpečnosti. Pozorovať možno aj prvky „deglobalizácie“, keďže sa jednotlivé krajiny uzatvárajú s cieľom väčšieho osamostatnenia. Zároveň rastie dôležitosť ochrany zdravia. Kto sú teda víťazi a porazení korona depresie a čo z toho vyplýva pre postpandemickú dobu?
Sociálny dištanc a nárast online priestoru
Jakub Rosa, portfólio manažér Across Private Investments vysvetľuje, že „uväznení“ spotrebitelia smerujú čoraz viac svojho dopytu do online priestoru, z čoho ťažia internetové obchody, napr. Amazon či eBay. Tovary musí niekto dovážať, čo je vodou na mlyn pre logistické spoločnosti. Uber Eats, Wolt či Bolt si na nedostatok práce nemôžu sťažovať. Pri uprednostňovaní zdravia sú podľa portfólio manažéra ži ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH