Výsledky prieskumu trhu s fotografickým vybavením spoločnosti GfK v prvom polroku 2016
Inovatívne využitie obrazovej technológie, napríklad v akčných kamerách, v dronoch, náhlavných kamerách alebo inteligentných okuliaroch, je teraz neoddeliteľnou súčasťou tohto trhu ako fotenie klasickými fotoaparátmi alebo smartfónmi. Fotografické vybavenie si nachádza uplatnenie aj v automobilovom priemysle, oblasti zabezpečenia a v lekárskych technológiách. Celosvetový predaj fotografických produktov spotrebiteľom narastie v roku 2016 na úroveň 1,6 miliardy kusov. Tieto zistenia zverejnila spoločnosť GfK pri príležitosti konania veľtrhu Photokino 2016 v Kolíne nad Rýnom.
Vďaka bohatej ponuke produktov, meniacim sa požiadavkám na využitie obrazu a jeho kvalitu a tiež mladším cieľovým skupinám sa globálny trh s fotografickým vybavením bude vyvíjať dynamicky a naďalej sa bude rozširovať spektrum využitia fototechniky.
Akčné kamery a drony s integrovanou kamerou tento rok po celom svete vygenerujú tržby vo výške viac ako 2 miliardy eur, a to hlavne vďaka novým cieľovým skupinám zákazní ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH