Kampaň Nebuď pirát od O2 dokázala ovplyvniť správanie mladých vodičov
Operátor O2 začiatkom apríla odštartoval v rámci svojej iniciatívy Dátuj zodpovedne kampaň Nebuď pirát, ktorej cieľom bolo upozorniť širokú verejnosť na nebezpečenstvo používania telefónov za volantom. Jej cieľom bolo taktiež odovzdať toto posolstvo najmä mladým vodičom vo veku od 18 do 25 rokov, ktorí sú najviac náchylní na to, aby si mobilné telefóny brali do ruky aj počas šoférovania.
Podľa prieskumu agentúry Kantar kampaň od apríla zaregistrovalo až 60% mladých vodičov.
„Otvorenie tejto témy malo svoj význam. Až 97% mladých vodičov hodnotí kampaň pozitívne a polovica sa vyjadrila, že kampaň ovplyvnila ich návyky pri používaní telefónu za volantom. Naším hlavným cieľom bolo práve to, aby si mladí ľudia tieto riziká uvedomili, diskutovali o nich a prispôsobili im aj svoje reálne každodenné správanie za volantom, takže ju považujeme za veľký úspech,“ hovorí Tereza Molnár, šéfka komunikácie O2 Slovakia.
Podľa prieskumu má takmer 70% mladých vodičov pocit, že kampaň pozitívne ovplyv ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH