S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Kampaň Nebuď pirát od O2 dokázala ovplyvniť správanie mladých vodičov

Tlačové správy
0
Operátor O2 začiatkom apríla odštartoval v rámci svojej iniciatívy Dátuj zodpovedne kampaň Nebuď pirát, ktorej cieľom bolo upozorniť širokú verejnosť na nebezpečenstvo používania telefónov za volantom. Jej cieľom bolo taktiež odovzdať toto posolstvo najmä mladým vodičom vo veku od 18 do 25 rokov, ktorí sú najviac náchylní na to, aby si mobilné telefóny brali do ruky aj počas šoférovania. Podľa prieskumu agentúry Kantar kampaň od apríla zaregistrovalo až 60% mladých vodičov. „Otvorenie tejto témy malo svoj význam. Až 97% mladých vodičov hodnotí kampaň pozitívne a polovica  sa vyjadrila, že kampaň ovplyvnila ich návyky pri používaní telefónu za volantom. Naším hlavným cieľom bolo práve to, aby si mladí ľudia tieto riziká uvedomili, diskutovali o nich a prispôsobili im aj svoje reálne každodenné správanie za volantom, takže ju považujeme za veľký úspech,“ hovorí Tereza Molnár, šéfka komunikácie O2 Slovakia. Podľa prieskumu má takmer 70% mladých vodičov pocit, že kampaň pozitívne ovplyv ...

O2 Slovakia

Všetky autorove články
O2 kampan nebudpirat bezpečnosť vodic

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať