S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

Mastercard: Spotrebitelia uprednostňujú biometriu, ale jej zavádzanie pokrivkáva

Tlačové správy
0
Úplná väčšina spotrebiteľov – 93 percent – dáva pri schvaľovaní platieb či iných finančných služieb prednosť biometrickému overeniu totožnosti pred zadávaním hesla. Použitie biometrických dát, ako je odtlačok prsta alebo sken očnej dúhovky, je bezpečnejšie a nie je pri ňom nutné pamätať si heslo. Zavádzanie technológie biometrického overovania do praxe však pokrivkáva, pretože ho brzdia aj neskúsení manažéri. Banky prejavujú rovnaké nadšenie pre biometriu ako spotrebitelia, avšak 36 percent ich manažérov na pozíciách, ktoré rozhodujú o zavádzaní mobilných biometrických technológií, priznáva nedostatok skúsenosti. Spoločnosť Mastercard je hnacou silou biometrického overovania totožnosti pri realizácii platieb. Preto spojila sily s katedrou informatiky Oxfordskej univerzity. Ich cieľom bolo zamerať sa na túto rýchlo sa vyvíjajúcu oblasť a vypracovať smernice, ktoré by bankám umožnili porozumieť technológii biometrického overovania prostredníctvom mobilných zariadení a uviesť ich do pra ...

Supreme

Všetky autorove články
Mastercard

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať