CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Nekrológ pre ZUNO

0
Klientom ZUNO som sa stal začiatkom roka 2011, krátko po tom, čo banka začala svoju činnosť na Slovensku. So skúsenosťami s internetbankingom Slovenskej sporiteľne, Tatra banky a ČSOB (Istrobanky). A s očakávaniami. Po nadobudnutí praxe s aplikáciou počas niekoľkých mesiacov sa účet v ZUNO postupne stal naším primárnym bežným účtom, po spustení mobilbankingu dostupným skutočne odkiaľkoľvek a s (takmer) rovnakými možnosťami ako internetbanking. Pre človeka cestujúceho po Európe (a nielen po EÚ) veľmi vhodná forma kontroly nad finančnými operáciami. Postupne som si ešte vyskúšal internetové aplikácie Prima banky, mBank, VÚB a Fio banky. Azda dobrý základ na to, aby sa dali porovnať so ZUNO. Banka sa nemení ľahko a veľmi závisí od toho, ako vám proces uľahčí tá, z ktorej odchádzate, aj tá, do ktorej prichádzate. V ZUNO som odskúšal oboje, dokonca dvakrát – prvýkrát, keď približne pred dvoma rokmi prenikli na verejnosť informácie o problémoch, a druhýkrát v tomto roku, keď banka oznámila ... Zobrazit Galériu

Miroslav Gecovič

Všetky autorove články
Zuno