Riadenie vzťahov so zákazníkmi sa presúva do mobilov
Dobré vzťahy so zákazníkmi sú alfou a omegou úspešného podnikania. Manažment riadenia vzťahov s klientmi (CRM) na báze SAP sa stáva kľúčovým nástrojom pre získanie nových, ale aj udržanie si existujúcich zákazníkov. To je dôvod, prečo ho používa väčšina spoločností naprieč širokým spektrom odvetví. Významnú úlohu dnes v podnikaní zohráva čas. Aj preto sa veľká časť manažérskych a operatívnych aktivít presúva z počítača do mobilného telefónu.
„Pri každodennej záplave povinností a potrebe flexibilnej odozvy na prichádzajúce požiadavky z okolia sa dnes „just-in-time" interakcia stáva nevyhnutnosťou. Ľudia potrebujú pre svoje rozhodovanie dostupné a relevantné dáta v správnom čase a na správnom mieste," hovorí Roman Kučák, Managing Partner spoločnosti Anodius, a.s., ktorá pôsobí v oblasti IT poradenstva a je jedným z implementačných partnerov spoločnosti SAP. Moderné technológie, mobilnými zariadeniami počnúc a bezdrôtovými službami končiac, vytvárajú priestor na tvorbu mobilných aplikáci ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH