CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Riadenie vzťahov so zákazníkmi sa presúva do mobilov

0
Dobré vzťahy so zákazníkmi sú alfou a omegou úspešného podnikania. Manažment riadenia vzťahov s klientmi (CRM) na báze SAP sa stáva kľúčovým nástrojom pre získanie nových, ale aj udržanie si existujúcich zákazníkov. To je dôvod, prečo ho používa väčšina spoločností naprieč širokým spektrom odvetví. Významnú úlohu dnes v podnikaní zohráva čas. Aj preto sa veľká časť manažérskych a operatívnych aktivít presúva z počítača do mobilného telefónu. „Pri každodennej záplave povinností a potrebe flexibilnej odozvy na prichádzajúce požiadavky z okolia sa dnes „just-in-time" interakcia stáva nevyhnutnosťou. Ľudia potrebujú pre svoje rozhodovanie dostupné a relevantné dáta v správnom čase a na správnom mieste," hovorí Roman Kučák, Managing Partner spoločnosti Anodius, a.s., ktorá pôsobí v oblasti IT poradenstva a je jedným z implementačných partnerov spoločnosti SAP. Moderné technológie, mobilnými zariadeniami počnúc a bezdrôtovými službami končiac, vytvárajú priestor na tvorbu mobilných aplikáci ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať