SAP umožní firmám najlepšiu starostlivosť o ich zákazníkov
Nové riešenie SAP 360 Customer ponúka personalizovaný kontakt so zákazníkmi kdekoľvek a z akéhokoľvek zariadenia
Spoločnosť SAP AGoznámila vydanie nového riešenia SAP 360 Customer. S podporou platformy SAP HANA bude využívať možnosti a schopnosti, ktoré ponúka in-memory computing, cloud, podniková mobilita a spolupráca, s cieľom priniesť organizáciám revolúciu v spôsobe, akým komunikujú so zákazníkmi. Verejnosti bolo riešenie SAP 360 Cutomer predstavené na podujatí SAPPHIRE NOW + SAP TechEd, ktoré od 13. do 16. novembra prebieha v Madride.
„Očakávania zákazníkov sa stále zvyšujú. Už nestačí len reagovať na ich problémy," uviedol Don Peppers, spoluzakladateľ spoločnosti Peppers & Rogers Group. „Vďaka pochopeniu potrieb, preferencií a sociálneho profilu zákazníkov sa s nimi spoločnosti snažia aktívne komunikovať a vytvárať tak personalizované skúsenosti, ktoré vedú k dôvere." Takáto vzájomná komunikácia umožňuje zvýšiť zákaznícku vernosť, maximalizovať hodnotu klientského životného c ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH