SAP umožní maximalizovať efekt invetícií do podpory predaja
SAP prináša aplikáciu SAP Trade Promotion Optimalization, ktorá pomôže spoločnostiam vyťažiť maximum z prostriedkov vložených do podpory predaja. V prebiehajúcej hospodárskej neistote, pri silných tlakoch na znižovanie marží a nevyhnutnosti naštartovať globálny rast totiž neustále rastie dôraz na optimalizáciu výdavkov na podporu predaja v prípade firiem zameraných na spotrebiteľské výrobky. Riešenie SAP Trade Promotion Optimization využíva najmodernejšie funkcie modelovania a prediktívnej analýzy. Aplikácia umožňuje spoločnostiam zameraným na spotrebiteľské výrobky vykonávať what-if simulácie založené na dátach z maloobchodných predajní, zo syndikovaných maloobchodných meraní, z prieskum trhu, histórie objednávok i z ďalších interných dát. Výsledkom sú spoľahlivé odporúčania na aktivity na podporu predaja od jednotlivých podujatí po celoročný plány akcií. Používatelia môžu vyhodnotiť a definovať najlepšie príležitosti na podporu predaja pre daný výrobok, ako sú zľavy, rabaty alebo o ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH