Slovenskí seniori sa po televízoroch vrhli na počítače
Slovenskí seniori nakupujú na internete najmä počítače. Za uplynulý rok si počítač či príslušenstvo k nemu v e-shope kúpilo až 38 % online zákazníkov nad 60 rokov. Na druhej a tretej priečke sa u seniorov umiestnili knihy a oblečenie, ktoré majú zhodne po 29 %.
Vyplýva to z online prieskumu, ktorý na vzorke do 2.000 respondentov nakupujúcich na internete urobila výskumná agentúra NMS Market Research a nezávislý nákupný radca Heureka.sk, ktorý porovnáva vyše 8.500 domácich e-shopov, ich tovary a ceny.
„Oproti minulosti vidno výraznejší posun v preferenciách seniorov, nakoľko predvlani v ich internetových košíkoch dominovali televízory, domový a záhradný sortiment a biela technika," hovorí riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman
„Kým slovenskí seniori fandia hlavne počítačom, oblečeniu a knihám, ich českí rovesníci nakupujú na internete okrem počítačov najmä bielu techniku a vybavenie do domov a záhrad," dodáva riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.
...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH