CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

365.bank už nebude len digitálna, stane sa fullservisovou bankou. Poštová banka posilní pozicioning najdostupnejšej banky.

Tlačové správy
0
Skupina Poštovej banky vstupuje do dôležitej fázy svojej rozvojovej stratégie. V rámci nej zmení pozicioning oboch svojich bankových značiek – Poštovej banky a 365.bank. V druhom kvartáli 2021 preberie 365.bank pobočkovú sieť Poštovej banky a stane sa tak plnohodnotnou bankou s ambíciou konkurovať prvej trojke najväčších bánk. Značka Poštová banka sa bude fokusovať primárne na bankový servis na 1 500 predajných miestach Slovenskej pošty. Klienti, ktorí navštevujú pobočkovú sieť, môžu naďalej využívať svoje súčasné produkty a servisovať ich na pobočkách tak, ako boli zvyknutí, alebo môžu využiť ponuku novej 365.bank. S cieľom reflektovať nástup digitálnych technológií založila skupina pred dvoma rokmi 365.bank a spustila pilotný projekt prvej „mobile first“ banky. Pod značkou 365.bank bude investovať do ďalšieho rozvoja digitálneho bankovníctva a technológií a po novom aj do moderného pobočkového servisu. Klientom prinesie viaceré technologické inovácie a predstaví aj nový pohľad na ba ...

365.bank

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať