4ka po polroku atakuje hranicu 150-tisíc zákazníkov
Pred polrokom 5. 10. 2015 ráno začali pracovníci Slovenskej pošty predávať prvé SIM karty Moja 4ka. Predplatená služba s jednoduchou a zrozumiteľnou cenou 4 centy za minútu, SMS či megabajt dát v rámci Slovenska a celej EÚ, si okamžite získala priazeň zákazníkov. Po šiestich mesiacoch 4ka hlási, že je ich už takmer 150-tisíc.
„Hranicu 150-tisíc zákazníkov dosiahneme už v najbližších dňoch. Považujeme to za veľký úspech a potvrdenie našej stratégie, že sa to dá aj bez viazanosti, ak ponúkate kvalitné služby za výhodné ceny,“ hovorí výkonný riaditeľ SWAN Mobile, a. s., Martin Mosný.
Moja 4ka do druhého polroka vstupuje s viacerými plánmi. Okrem zahusťovania a rozširovania siete podľa riaditeľa divízie obchodu a marketingu SWAN Mobile, a. s., Petra Helexu, v priebehu niekoľkých týždňov operátor priebežne predstaví hneď niekoľko prekvapení. „Spustili sme Odboj za lacné volania a dáta, v ktorom mienime pokračovať. A to nielen marketingovou kampaňou, ale aj konkrétnymi činmi v prospech vš ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH