S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

ARDUINO – Interaktívna komunikácia Arduina s počítačom /6.časť

0
Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál V predošlej časti sme vysvetlili, ako Arduino prijíma znaky z počítača a ako ich odosiela späť. Zároveň sme objasnili, čo je to premenná, aké má vlastnosti, a venovali sme sa podmienenému príkazu if. V tejto časti si vytvoríme interaktívny program a vysvetlíme nové príkazy Arduina. Interaktívna komunikácia Vo všeobecnosti interaktívna komunikácia je taký typ komunikácie, kde očakávame, že druhá komunikujúca strana je prítomná (on-line) a reaguje na naše podnety. Typický príklad zo sveta počítačov je čet (chat). Len pre úplnosť, opakom je neinteraktívna komunikácia, kde neočakávame okamžitú reakciu druhej strany, vzorovým príkladom je elektronická pošta (e-mail). Tentoraz vytvoríme program, ktorý nám položí niekoľko otázok. Postupne sa spýta na naše meno, vek a výšku, nakoniec získané informácie spoločne vypíše na obrazovku počítača. Zdrojový kód programu je na výpise č. 1: String Meno;   int vek;         ... Zobrazit Galériu

Miroslav Oravec

Všetky autorove články
arduino seriál programovanie

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať