AXA sa stala partnerom divízie google na projekte mobilnej hry IngresS
Skupina AXA uzatvorila exkluzívne partnerstvo s firmou Niantic Labs, divíziou spoločnosti Google a zapojila sa tak do interaktívnej hry Ingress, určenej pre mobilné zariadenia. V rámci tohto projektu vytvorí viac než 20 000 maloobchodných agentúr po celom svete takzvané herné portály so značkou AXA, s ktorými budú môcť hráči komunikovať pomocou svojich mobilných zariadení v reálnom svete. AXA takto prináša ľuďom unikátny herný zážitok a zároveň sa existujúcim i potenciálnym klientom predstavuje v novom svetle.
"Vážime si, že môžeme byť súčasťou exkluzívneho partnerstva so spoločnosťou Niantic Labs a Google. Spojenie našej značky s týmto unikátnym interaktívnym zážitkom hry Ingress predstavuje krok vpred v digitalizácii a inováciách našej skupiny. Je to zároveň aj nová cesta pre klientov k objaveniu našej značky aj našich pobočiek. AXA je v súčasnosti prvou poisťovacou spoločnosťou v histórii, ktorá chráni ľudí ako v skutočnom, tak aj vo virtuálnom svete," hovorí Frédéric Tardu, Riadite ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH