S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Adaptívna inteligencia: Prispôsobte sa potrebám zákazníkov

0
V oblasti technológií pre biznis sa stále častejšie vyskytuje termín adaptívna inteligencia (AI). Čo si pod ním predstaviť a aké prínosy firmám ponúka? Adaptívnu inteligenciu možno chápať ako viacúrovňové zdieľanie dát v reálnom čase, ktoré sa snaží pochopiť potreby zákazníka, jeho kontext a aktuálne požiadavky s cieľom maximalizovať obchodné prínosy. Ide o špecifickú časť odboru, ktorá sa nazýva consumer insights (teda vhľad do zákazníka) a jej cieľom je automatizovať za pomoci dostupných technológií prácu so zákazníckymi dátami a získať tak vzorce ich správania. Adaptívna inteligencia rieši množstvo problémov (pozri ďalej).Čo získate zavedením adaptívnej inteligencie - Systematickú inováciu v oblasti prístupu k dátam. Ide o zdieľanie vedomostí v rámci organizácie, redukciu redundancie v oblasti akvizície dát a zlepšenie kreativity v praktikách customer insights. - Zaručenie pôvodu dát, ktoré možno bez obáv využiť na marketing a na analýzy prostredníctvom riešenia big data. - Lepš ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať