Ako si zlepšiť e-shop: 1. časť: Budovanie dôvery medzi e-shopom a návštevníkom
Tento článok je súčasťou ročnej série článkov Ako si zlepšiť e-shop, zameraných na budovanie, zlepšenie a pretransformovanie e-shopu. Počas celej série sa dotkneme filozofických zlepšení, technických, ale aj dizajnových zdokonalení.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}
Kedy sa uskutoční nákup na e-shope? Toto je otázka, ktorú veľa majiteľov e-shopov nedokáže alebo nevie zodpovedať. Väčšina sveta e-commerce si myslí, že rozhodujúca je cena. Odpoveď týkajúca sa ceny môže platiť za predpokladu, že ste etablovaná značka, ktorá je návštevníkovi vášho e-shopu známa a nevidí obchod po prvý raz. Realita v prípade väčšiny e-shopov je však iná. Zákazník musí nadobudnúť dôveru k vášmu e-shopu, vašej značke. Ak návštevník z akéhokoľvek dôvodu nedôveruje značke, nákup sa neuskutoční, a to ani vtedy, keby bola cena najlepšia na internete. Nikto si nekúpi tovar, o ktorom nevie, či mu bude doručený.
Všeobecne teda platí, že pri budovaní e-shopu musíme mať na pamäti, že sme v pretekoch o dôveru. Pr ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH