Anna Znamenskaya z Viber: Snažíme sa byť lokálnymi najviac ako to len ide
Digitálna expertka Anna Znamenskaya začiatkom tohto roka posilnila medzinárodný tím spoločnosti Rakuten Viber, tvorcu populárnej aplikácie na zasielanie okamžitých správ. Podľa rebríčkov jedna z TOP 10 najlepších internetových podnikateľov Ruska prezrádza, prečo musí milovať čísla, kde sa skrývajú najväčšie marketingové výzvy pre náš región a aj to, ktoré spotrebiteľské trendy v oblasti technológií by sme nemali prehliadať.
Pôsobili ste vo viacerých medzinárodných firmách, ktoré pracujú s technológiami. Čo vás priviedlo do spoločnosti Viber?
Prešla som si zaujímavou spleťou pracovných skúseností. Pôsobila som ako vrcholová manažérka v spoločnostiach ako Apple a VEON, tiež som však rozbiehala niekoľko start-upov a začínajúcich firiem. Jednu z nich, ivi.ru, nájdete aktuálne v rebríčku TOP 10 digitálnych spoločností v Rusku. Mohla by som teda povedať, že som vo svojej domovine dosiahla všetko, čo som chcela a mohla, a tak som hľadala nové medzinárodné výzvy.
Vo VEON som napríklad z ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH