S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

Až 82 % ľudí sa pri kúpe luxusných značiek cíti šťastne

Tlačové správy
0
Tržby 100 najväčších výrobcov luxusného tovaru klesli na 212 mld. USD Rebríčku predajcov luxusného tovaru stále kraľuje skupina LVMH (značky Louis Vuitton, Fendi, Bulgari a ďalšie) Až 44 % zákazníkov očakáva odmeny v podobe darčekov Prieskum ukázal rozdiely pri nákupe luxusného tovaru medzi rôznymi generáciami Šťastne a sebavedomo sa pri kúpe luxusných tovarov cíti až 82 % respondentov. Zákazníci pritom uprednostňujú ručne vyrábané produkty. Ako vyplýva z globálnej štúdie spoločnosti Deloitte o najväčších výrobcoch luxusného tovaru a luxusných značkách, až 60 % opýtaných nakupuje luxusné značky impulzívne. „Klienti od luxusných značiek očakávajú osobný prístup. Produkty a služby priamo na mieru požaduje 45 % zákazníkov. Podobné percento (44 %) očakáva odmeny v podobe darčekov a 39 % oslovených by uvítalo doručenie tovaru až domov,“ opisuje želania nakupujúcich Zuzana Letková, partnerka spoločnosti Deloitte. Luxusné produkty pritom nadpolovičná väčšina zákazníkov stále nakupuje v k ... Zobrazit Galériu

Deloitte Audit s.r.o.

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať