Až 82 % ľudí sa pri kúpe luxusných značiek cíti šťastne
Tržby 100 najväčších výrobcov luxusného tovaru klesli na 212 mld. USD
Rebríčku predajcov luxusného tovaru stále kraľuje skupina LVMH (značky Louis Vuitton, Fendi, Bulgari a ďalšie)
Až 44 % zákazníkov očakáva odmeny v podobe darčekov
Prieskum ukázal rozdiely pri nákupe luxusného tovaru medzi rôznymi generáciami
Šťastne a sebavedomo sa pri kúpe luxusných tovarov cíti až 82 % respondentov. Zákazníci pritom uprednostňujú ručne vyrábané produkty. Ako vyplýva z globálnej štúdie spoločnosti Deloitte o najväčších výrobcoch luxusného tovaru a luxusných značkách, až 60 % opýtaných nakupuje luxusné značky impulzívne.
„Klienti od luxusných značiek očakávajú osobný prístup. Produkty a služby priamo na mieru požaduje 45 % zákazníkov. Podobné percento (44 %) očakáva odmeny v podobe darčekov a 39 % oslovených by uvítalo doručenie tovaru až domov,“ opisuje želania nakupujúcich Zuzana Letková, partnerka spoločnosti Deloitte.
Luxusné produkty pritom nadpolovičná väčšina zákazníkov stále nakupuje v k ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH