Až 98 percent príslušníkov generácie Z nakupuje v kamenných obchodoch
Napriek očakávaniam, že prvá „digitálne gramotná“ generácia bude nakupovať online, nová štúdie, ktorú vydala spoločnosť IBM a Národná federácia maloobchodníkov – National Retail Federation (NRF) zistila, že takmer všetci členovia generácie Z radšej nakupujú v kamenných obchodoch, než online. Keďže celkový počet príslušníkov populácie Z dosiahne v roku 2020 približne 2,6 miliardy ľudí, maloobchodníci potrebujú kreatívnejšie zapojiť svoje značky, aby lepšie reflektovali na potreby tejto obrovskej skupiny náročných zákazníkov.
„Generácia Z očakáva, že technológie s ktorými bude pracovať budú intuitívne, relevantné a pútavé,“ hovorí generálny riaditeľ IBM pre Global Consumer Industries Steve Laughlin. „To predstavuje veľkú výzvu pre maloobchodníkov aj firmy, ktoré musia pripraviť pre zákazníkov interaktívnu personalizovanú skúsenosť zahŕňajúcu v sebe najaktuálnejšie prvky digitálnej komunikácie. Nejde pritom o lineárny druh inovácie, ale o úplne nový spôsob myslenia, jednania a správania ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH