Čo je to Facebook Blueprint a ako môže pomôcť v rozvoji podnikania?
Každý majiteľ malej firmy si pravdepodobne pamätá okamih, keď sa prvýkrát pozrel na Facebook alebo Instagram ako na platformu, ktorá by mu pomohla ekonomicky rásť. Dôvody, prečo používať reklamné nástroje, sú rôzne: oslovovanie nových zákazníkov, plánovanie a uvádzanie nových produktov na trh, informácie o zľavách, zvyšovanie povedomia o značke – a zoznam pokračuje ďalej. Zatiaľ čo niektoré kroky pri tvorbe reklám na Facebooku sú intuitívne, iné sa môžu zdať veľmi zložité.
Začať s reklamnými nástrojmi na Facebooku je pre rozvoj podnikania neoceniteľným krokom. Pre malé podniky a ich vedenie, ktoré má na starosti mnoho ďalších úloh, však môže byť správa facebookovej reklamy náročná. Aby sme pomohli miliónom firiem po celom svete zorientovať sa, spustili sme v roku 2015 program Facebook Blueprint.
Projekt Blueprint učí firmy zvládnuť digitálne prostredie tromi hlavnými spôsobmi:
• eLearning Blueprint: Kurzy, ktoré možno prejsť len za 15 minút. Zahŕňajú bohatú škálu tém - od „Vitajte ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH