S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Čo všetko zvládne moderný fakturačný systém

Technológie
0

Špeciálny projekt

Menším podnikateľom a firmám uľahčí život. S kvalitným fakturačným systémom fakturujete rovno aj z mobilu, dokumenty pohodlne personalizujete, jedným kliknutím vidíte cash flow a fakturačný program prepojíte s bankou, e-shopom aj CRM.

Medzi najväčšie výhody moderných fakturačných aplikácií patria:

  • jednoduché fakturovanie,
  • spočítanie cash flow a platby DPH,
  • prepojenie s ďalším softvérom,
  • jednoduchá spolupráca s účtovníčkou,
  • generovanie podkladov pre úrady.

Na Slovensku je medzi desiatkami tisíc podnikateľov obľúbený napríklad fakturačný systém iDoklad.

Faktúru vystavíte za pár kliknutí

Vystavenie faktúry alebo zálohovky je rýchle – zadáte IČO zákazníka (alebo ho vyberiete z adresára) a uvediete, čo fakturujete a za koľko. Aplikácia doplní zvyšok a dozrie na všetky náležitosti dokladu.

Faktúru následne odošlete priamo z aplikácie alebo ako prílohu v e-maili.

Vzhľad dokladu si nastavíte podľa vlastných preferencií, napríklad tak, aby ladil s vaším webom. Aplikácia za vás overí aj solventnosť zákazníka a keď ste platiteľom DPH, automaticky vypočíta daň.

Vidíte cash flow aj akú zaplatíte DPH

S inteligentným fakturačným systémom hneď po prihlásení vidíte, koľko ste vyfakturovali, komu musíte zaplatiť a kto vám ešte nezaplatil.

Pohodlne zobrazíte aj svoj cash flow – vďaka tomu si môžete financie lepšie analyzovať. Aplikácia vám ukáže aj to, akú DPH zaplatíte a keď sa k hranici na platenie DPH ešte len blížite, systém vás automaticky včas upozorní.

Môžete nastaviť aj automatické posielanie upomienok zákazníkom, ktorí nezaplatia načas – aby ste predišli problémom a nemusíte ich vypisovať ručne.

Prepojenie s ďalším softvérom

Fakturačnú aplikáciu zvyčajne napojíte na ďalšie nástroje a získate tak nové funkcie. Aplikáciu iDoklad napríklad prepojíte s:

  • e-shopom (napr. na platforme Shopify, WooCommerce či oXyShop),
  • vašou bankou,
  • účtovným systémom (napr. Money, Pohoda),
  • CRM,
  • nástrojom na projektové riadenie Freelo,
  • aplikáciou Toggl na meranie času pri práci.

Ušetríte čas a prepojením s e-shopom napríklad zautomatizujete rozosielanie objednávok a faktúr.

Jednoduchá spolupráca s účtovníčkou

Keď účtovníčke vytvoríte do aplikácie prístup, kedykoľvek sa prihlási a stiahne si doklady. iDoklad je možné priamo prepojiť s účtovným softvérom Money či Pohoda.

Zdroj obrázku: fizkes / Shutterstock.com

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať