DataHit – riešenie „dátovej diéty“ na využitie nespotrebovaných dát
Dátové balíčky mobilných operátorov nie vždy vyhovujú aktuálnym potrebám používateľov. Niekedy sa balíček vyčerpá niekoľko dní pred obnovením paušálu a nasleduje buď takzvaná dátová diéta, alebo rozvaha, či sa vyplatí dokúpenie dátového balíčka. O2 prináša od 5. apríla novú službu dátových balíčkov pod názvom Datahit. Tá umožňuje zákazníkovi využiť nespotrebované dáta v ďalšom mesiaci, ale aj automaticky obnoviť dáta pri prečerpaní objemu balíčka. Pri prenose dát do ďalšieho mesiaca je ich spôsob čerpania nastavený tak, že sa najskôr spotrebujú prenesené dáta z minulého mesiaca a až následne dáta z aktivovaného balíčka. Prenos funguje len cez hranicu jedného mesiaca. Z dôvodu ochrany faktúry má zákazník nastavený limit troch automatických obnov. Obnova balíčka je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka.
Fungovanie služby vysvetľuje marketingový riaditeľ O2 Igor Tóth.