Datart otvoril v Bratislave svoju najmodernejšiu a najväčšiu predajňu
Elektronický predajca spoločnosti Datart otvoril novú predajňu v bratislavskom centre Eurovea. Jedná sa o najmodernejšiu a najväčšiu predajňu spoločnosti Datart s prvým kuchynským štúdiom na Slovensku, kde si zákazníci môžu kúpiť kompletnú kuchyňu od všetkých spotrebičov až po nábytok a vybavenie.
Hlavným motívom jedinečnej koncepcie „Predajňa 21. storočia“ je humanizácia priestoru. Spoločnosť Datart chce zákazníkom čas strávený v obchode čo najviac spríjemniť. Predajňa pôsobí veľmi vzdušne a presvetlene, tovar je prezentovaný v tematických sekciách. Spoločnosť tu využila nové materiály, technológie a spôsob prezentácie tovaru. Uličky sú dostatočne široké pre voľný pohyb zákazníkov s kočíkom alebo na vozíku. "V novom dizajne používame prirodzené odtiene zelenej a viac drevených prvkov. Na drevených stoloch si môžu zákazníci napríklad skúšať a prezerať mobilné telefóny a tablety. Nový spôsob prezentácie sme použili u zabudovaných rúr a varných dosiek. TV tiež prezentujeme úplne inak, a ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH