) Tlačové správy 04.01.2018 0 Slováci pri výpredajoch najviac nakupujú televízie, práčky a chladničky. Z darčekov zvíťazili herné konzoly, kávovary a mobilné
Tlačové správy 27.10.2017 0 V Trenčíne otvoril Datart už druhú predajňu Elektro predajca Datart otvoril ďalšiu novú predajňu, tentoraz v trenčianskom obchodnom centre Laugaricio. Datart tu pokračuje v projekte humanizácie nákupného priestoru, ktorým sa snaží čo najviac priblížiť potrebám zákazníkov a spríjemniť im pobyt ...
Tlačové správy 20.09.2017 0 Datart je už tretí rok v čiernych číslach Predajca elektroniky Datart má za sebou ďalší veľmi úspešný rok, už tretí rok za sebou je v čiernych číslach. V finančnom roku 2016/2017 dosiahli jeho prevádzkové výsledky hospodárenia 1,6 miliónu EUR a čistý obrat viac ako 214,8 miliónov EUR. V tomt ...
Tlačové správy 04.09.2017 0 Datart otvoril v Bratislave svoju najmodernejšiu a najväčšiu predajňu Elektronický predajca spoločnosti Datart otvoril novú predajňu v bratislavskom centre Eurovea. Jedná sa o najmodernejšiu a najväčšiu predajňu spoločnosti Datart s prvým kuchynským štúdiom na Slovensku, kde si zákazníci môžu kúpiť kompletnú kuchyňu od ...
Tlačové správy 23.08.2017 0 IPhone 6 klesol pod 400 eur a hneď prvý deň lámal rekordy Jesenné predstavenie nového iPhone sa blíži, čo má za následok tradičný pokles cien predchádzajúcich modelov. Tentoraz však táto zľava priniesla celkom novú situáciu. "Veľký iPhone 6 32 GB dosiahol hranicu štyristo eur. Doteraz sa v tomto cenovom roz ...
Tlačové správy 14.06.2017 0 DATART a HP TRONIC sa spoja, podiel získa aj fond Genesis Majitelia spoločností DATART a HP TRONIC sa dohodli, že jeden z najväčších maloobchodných subjektov v Českej republike, DATART, sa prepojí so skupinou HP TRONIC, prevádzkovateľom siete predajní Euronics a majiteľom e-shopov Kasa.cz a Hej.sk. Novo vzn ...
Tlačové správy 24.05.2017 0 ČR: XXL banner prvýkrát v Česku! Na ÓČKO HbbTV ho použila spoločnosť Datart V HbbTV ÓČKA se v České republice vůbec poprvé objevil nový komerční formát XXL banneru, tzv. hokejky. Po každém přepnutí se divákům zobrazí kreativní řešení, při kterém se na 10 vteřin vlastní obraz zmenší o 25 %. XXL banner jako kreativní řešení v ...