Digitálna hypotéka v Tatra banke

Tlačové správy
0

Tatra banka rozširuje svoje digitálne portfólio a prichádza s inovatívnym produktom Digitálna hypotéka. Umožňuje podávať žiadostí o hypotéku priamo cez svoju mobilnú aplikáciu, čím zásadne zvyšuje komfort klientov. Táto funkcionalita je navyše dostupná aj pre neklientov banky. Prvá fyzická návšteva banky bude potrebná až pri podpise zmluvnej dokumentácie.

Advertisement

Žiadosť o hypotéku aj o polnoci

Tatra banka pridala do svojej aplikácie novú funkcionalitu, ktorá uľahčí klientom banky proces podávania žiadosti o hypotéku až do výšky 500 000 eur. Ide o hypotéku na kúpu nehnuteľnosti alebo refinancovania existujúcej hypotéky, o ktorú sa dá požiadať kedykoľvek v dennú/nočnú hodinu, kedy to zákazníkovi vyhovuje. Výhodou klientov banky je, že niektoré personálne údaje v žiadosti už nájdu predvyplnené, keďže banka nimi disponuje. Neklienti banky však tiež môžu využiť túto funkcionalitu v bankovej aplikácii, ich identitu si banka overí prostredníctvom tvárovej biometrie a naskenovaného občianskeho preukazu. Po úspešnom zadaní všetkých potrebných náležitostí môže žiadateľ sledovať stav svojej žiadosti prostredníctvom funkcionality Sledovanie žiadosti. Trackovanie hypotéky predstavila Tatra banka už pred vyše rokom, pričom umožňuje sledovať stav krok po kroku: od vzniku kontultácie k úveru až do času prípravy zmluvnej dokumentácie.

„Hypotéka bola dlhodobo chápaná ako komplikovaný produkt, väčšinou spájaný s potrebou osobnej návštevy v pobočke a pomoci zo strany hypotekárneho špecialistu. Našou ambíciou je odstrániť tieto obavy klientov a priniesť pre nich jednoduché riešenie s možnosťou vybaviť si hypotéku z pohodlia domova. Klienta pritom nenechávame samého, sme tu s ním „na diaľku“ počas celého digitálneho procesu, kedykoľvek potrebuje asistenciu či podporu,“ uviedla Petra Koleníková, vedúca oddelenia zabezpečených úverov pre fyzické osoby v Tatra banke. 

Kto môže žiadať o digitálnu hypotéku?

Hypotéku v mobile môžu využiť osoby s príjmom zo zamestnania, podnikatelia či dôchodcovia. Žiadatelia by mali mať vyhliadnutú nehnuteľnosť, ktorá je už skolaudovaná a zapísaná na liste vlastníctva, alebo vybratý konkrétny stavebný pozemok. Žiadosť o hypotéku s jedným žiadateľom vie klient či neklient priamo vybaviť cez mobilnú aplikáciu. V prípade, ak sa žiadateľ rozhodne doplniť ďalšiu osobu ako spoludlžníka, s jeho pridaním mu pomôže Remote hypotekárny bankár na diaľku. V procese žiadosti o hypotéku sa môže žiadateľ kedykoľvek odkloniť do fyzického sveta a jednoducho si dohodnúť stretnutie alebo vyžiadať konzultáciu na diaľku.

Snahou banky je pomocou digitálnych inovácii zvýšiť komfort všetkým žiadateľom o hypotéku.

Foto zdroj: J. Matejíčková

Zobrazit Galériu

Tatra banka

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať