Domáca kancelária potrebuje adekvátne vybavenie
Veľa firiem muselo na jar 2020 operatívne presunúť svojich zamestnancov na home office čiže prácu z domu. Prioritne sa riešili technické záležitosti, aby pracovník mal k dispozícii adekvátne vybavený a zabezpečený počítač a takisto kvalitné a bezpečné pripojenie, teda nevyhnutné minimum, aby ľudia mohli začať pracovať z domu. Predpokladalo sa, že to bude len provizórne riešenie situácie na krátky čas. Ibaže to, čo malo trvať týždeň, pretrváva už vyše roka, takže pracovníci na home office si väčšinou z vlastnej iniciatívy začali svoju domácu kanceláriu postupne zlepšovať z technickej aj ergonomickej stránky. Navyše prechod na prácu z domu sa mnohým firmám osvedčil a plánujú ho využívať aj po skončení pandemickej situácie.
Vzorom pri budovaní a zlepšovaní pracovne alebo pracovného kútika je, samozrejme, usporiadanie pracovného miesta vo firme. Pojem vzor v tomto prípade môžeme chápať v dvoch rovinách. Buď ako skutočný vzor, ak sa zamestnanec v práci cítil zo všetkých stránok dobre, al ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH