Ericsson hlási nárast používania komunikačných aplikácií
Najnovší report z dielne Ericsson Consumer Lab „Komunikácia vo svete aplikácií" sa pozrel na to, ako používatelia využívajú mobilné aplikácie. Zároveň ukazuje ako bude vyzerať ich budúcnosť, ak sa technológie budú rozvíjať rovnakým tempom ako je tomu dnes. Štúdia tiež poukázala na kultúrne odlišnosti vo využívaní aplikácií. Tvrdí, že spôsob, akým využívame smartfóny profiluje rôzne osobnosti komunikátorov. Správa je postavená výskume analytických dát priamo zo zariadení používateľov pochádzajúcich z Indie, Japonska, Južnej Kórei, Veľkej Británie a USA.
Aj keď smartfóny ponúkajú širokú škálu možností využitia - zábavu, pracovné aplikácie, hry, fotografie a mnohé ďalšie, stále ostáva dominantnou aktivitou komunikácia. Viac ako 30 percent času stráveného so smartfónom tvorí nejaká forma komunikácie - hlasová, okamžité správy, internetové hlasové služby ako napríklad Skype, emaily či sociálne siete.
Z pohľadu dátovej spotreby je to ešte väčší podiel. Komunikačné aplikácie majú totiž vyššiu ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH