FICO: Pre mladých sú tradičné banky nezaujímavé
Nová správa, ktorú nedávno zverejnila analytická spoločnosť FICO ukazuje, že čoraz väčšie percento mladších amerických spotrebiteľov (konkrétne z generácie X, mileniálov a generácie Z) považuje za svojho primárneho poskytovateľa bežného účtu digitálne banky, ako sú Cash App, Chime a PayPal, a nie tradičné megabanky, ako sú Bank of America, JPMorgan Chase a Wells Fargo.
Správa identifikovala päť konkurenčných hrozieb pre tradičné banky, ako aj to, čo musia tieto spoločnosti urobiť, aby zostali konkurencieschopné. Ide o oblasti prečerpania, sporenia a investovania, odložených platieb (buy now, pay later – BNPL), špecializovaných bánk (banky, kde všetky operácie, marketing a produktový mix sú vyvinuté tak, aby vyhovovali preferenciám cieľového trhu) a otvoreného bankovníctva.
Správa uvádza, že hoci je veľa amerických spotrebiteľov spokojných s kvalitou a službami tradičných bánk, percento klientov z týchto troch mladších generácií, ktorí uprednostnili fintech (finančné technológie) nami ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH