Facebook 2013 – čo nám prinesie a čím nás prekvapí (možno)
Rok 2012 bol pre Facebook do určitej miery prelomový. Spoločnosť vstúpila na burzu, kúpila Instagram a pochválila sa miliardou registrovaných používateľov. Na druhej strane sociálna sieť stále hľadá spôsob, ako lepšie profitovať na mobilnej platforme a ako maximalizovať zisk všeobecne. Táto snaha bude zrejmá aj v roku 2013. Čím nás teda Facebook prekvapí?1. Povedz mi, kde si, a ja na tom zarobímFacebook nedávno spustil novú funkciu Nearby. Tá zobrazuje okolité reštaurácie, podniky, hotely, športové haly a iné body záujmu. Hoci táto funkcia môže uľahčiť používateľom život a pomôcť im objavovať nové zaujímavé podniky, zároveň ide o výbornú príležitosť pre Facebook, ako zarobiť. Keďže mobilný Facebook momentálne zarába najmä zo sponzorovaných statusov, funkcia Nearby bude v roku 2013 v tomto smere dôležitá - ako ju zlepšiť a správne predávať.
2. Ďalšia akvizícia?Hoci funkcia Nearby umožňuje komentovať a hodnotiť reštaurácie a jednotlivé miesta, Facebooku chýba silnejšia databáza a ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH