Facebook odhalil plány pre Messenger. Virtuálny asistent M sa bude od konkurencie odlišovať
Ako hlavný produktový vývojár Facebook Messengera je Stan Chudnovsky zodpovedný za jeden z najpopulárnejších spotrebiteľských produktov sveta. Aj napriek 1,2 mld. aktívnych používateľov mesačne verí, že aplikácia môže rásť aj ďalej a získať nové funkcie, pokiaľ ju prijmú podniky ako platformu na komunikáciu medzi firmou a zákazníkom.
Vyše 60 miliónov firiem Facebook využíva a aspoň 20 miliónov je aktívnych aj na Messengeri, ale Facebook napriek tomu pokračuje vo vývoji API, chatbotov a ďalších spôsobov komunikácie medzi firmou a zákazníkom. Prekvapivým priekopníkom v používaní četovacích služieb na veľké obchodné transakcie je Ázia. Západný svet v tomto zostáva pozadu a používanie aplikácií, ktoré majú primárne spojenie s rodinou a priateľmi, na biznis sa veľmi nepripúšťa.
Keď Facebook minulý rok predstavil vývojárske API na tvorbu špecificky zameraných chatbotov, takmer okamžite sa zdvihla vlna kritiky a pochybností o tom, aký zmysel vlastne chatboty majú, Facebook sa však náhľad vere ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH