Firemné aplikácie sa budú viac podobať hrám
Veľké firmy nechávajú do programov pre svojich zamestnancov pridávať herné prvky, aby boli aplikácie čo najzaujímavejšie. „Väčšina ľudí strávi bez problémov päť hodín hraním Angry Birds, ale už si nenájdu tri minúty na to, aby sa naučili, ako funguje ich nová firemná aplikácia," hovorí Rajat Paharia zo spoločnosti Bunchball a dodáva, že jeden jeho známy CIO takmer odpískal používanie veľmi drahého softvéru len preto, že nedokázal svojich zamestnancov donútiť k jeho efektívnejšiemu používaniu. Paharia tak poukazuje na veľký problém dnešných CIO: ako zapojiť používateľov do každodenného využívania ich nového firemného softvéru. Zmeniť by to mala nová filozofia, podľa ktorej budú do firemných aplikácií integrované prvky z hier.
Spoločnosti ako Bunchball, Badgeville, Gamify a ďalšie teraz spolupracujú s veľkými spoločnosťami na implementáciu behaviorálnej analýzy, súťažných prvkov a sociálnych funkcií do aplikácií, ktoré zamestnanci každodenne využívajú. „Predstavte si, že by ste otvor ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH