Forrester: Majú sa zákazníci obávať problémov HP?
Richard Fichera, analytik agentúry Forrester Research, tvrdí (a nie je sám), že HP zažíva krušné časy. Od súdnych sporov s Oraclom, ktorý bol pre firmu jedným z historicky najsilnejších partnerov, cez výmenu niekoľkých riaditeľov za pár rokov, stratu pozícií na trhu s PC, pokračujúce prepúšťanie až po masívne odpisy za nevydarené akvizície. A ako sa podľa Ficheru zdá, problémy sa spoločnosti Hewlett-Packard držia aj naďalej. Silne medializovaný škandál s nákupom spoločnosti Autonomy, keď počas akvizičného procesu došlo k masívnym finančným únikom, je tak len jeden z mnohých čriepkov skladačky, ktorá v súčasnosti tvorí verejný image firmy HP.
Hoci to v HP vrie a padajú otázky a obvinenia, či za problémy môže ešte Léo Apotheker (ktorý sa z HP snažil urobiť „softvérovú spoločnosť") alebo skôr už Meg Whitmanová a ako taká situácia mohla vôbec nastať, oveľa dôležitejšia je podľa Richarda Ficheru otázka, či má táto skutočnosť desiť zákazníkov. Teda najmä desiatky tisíc firiem, ktoré si o ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH