GfK Neuromarketing – kombinácia 5 metód prináša exotické, avšak dostupné ovocie
Neuromarketing mal v Čechách i na Slovensku svoj najväčší boom okolu roku 2010, keď vlna biometrického merania zážitku pri sledovaní (primárne) TV reklamy bola niečím novým, zaujímavým, čiastočne tajomným a tiež otvárajúca otázku etiky v zmysle „Čo všetko sa vlastne dá objaviť?" S realizovanými štúdiami sa však po krátkom čase objavila otázka menej honosná - dokáže pridaná hodnota neurovedy vykompenzovať také vysoké náklady? GfK dlho hľadalo spôsob merania emočného zážitku pomocou neuromarketingu. Po rokovaniach s americkou spoločnosťou sa ale v roku 2012 rozhodlo ísť vlastnou cestou - nájsť tím odborníkov z Čiech, nastaviť optimálnu kombináciu metód pre zaručenie správnej interpretácie biometrie a znížiť cenu takmer o polovicu.Prvým krokom bolo nájdenie vhodného partnera, ktorým sa stala česká firma spolupracujúca s brnenským Vysokým učením technickým. Odbornosť mladých vedcov rovnako ako ich prístup k rozvoju neuromarketingových metód pomohol k získaniu dotačného voucheru Juhomoravsk ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH