Huawei je medzi najhodnotnejšími značkami v rebríčku časopisu Forbes
Spoločnosť Huawei, tretí najväčší svetový výrobca smartfónov, sa podľa magazínu Forbes, umiestnila medzi sto najhodnotnejšími značkami roku 2017 (Forbes’ Most Valuable Brands of 2017), konkrétne na 88. mieste. Hodnota Huawei je podľa časopisu Forbes 7,3 miliardy USD (takmer 6,5 miliardy Eur), pri medziročnom náraste vo výške 9 %. Huawei je pritom jedinou čínskou značkou, ktorá sa do rebríčka dostala.
Časopis Forbes každý rok vyberá 100 najhodnotnejších značiek z 200 významných medzinárodných brandov. Tento rok sa medzi 100 najlepších dostali značky z 15 svetových krajín. Najvyšší počet pochádza z USA (56), z Nemecka (11), Francúzska (7) a Japonska (6).
Čo sa týka oblastí, najúspešnejšími sú bezpochyby technologické firmy, ktoré majú v rebríčku s 18 miestami najvýraznejšie zastúpenie, zároveň je 9 z nich medzi najlepšími. Ďalších 13 značiek pôsobí v odvetví financií a 12 značiek v oblasti spotrebného tovaru.
V roku 2016 Huawei prekonal výkon na trhu smartfónov
Spoločnosť Huawei v r ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH