S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

Kancelária bez starostí

Archív NXT
0

Už pred ôsmimi rokmi prišla spoločnosť Konica Minolta ako prvá firma na Slovensku so systémom vzdialenej správy zariadení založenej na prenose servisných dát. Zmyslom tejto služby je odbremeniť majiteľov kancelárskych zariadení, ako sú multifunkcie, kopírky, tlačiarne, skenery a podobne, od starostlivosti o ne. Poruchy týchto zariadení alebo nedostatok tonera otravujú zamestnancov nejednej spoločnosti, mnoho firiem však už pozná spôsob, ako sa o tieto problémy nestarať, no napriek tomu ich vyriešiť.


V súčasnosti existuje viacero spôsobov poskytovania služby vzdialenej starostlivosti RemoteCare o kancelárske zariadenia. Konica Minolta Slovakia ako jediná u nás poskytuje túto službu nezávisle od vnútornej sieti klienta, a to vďaka technológii GPRS. Prostredníctvom systému RemoteCare pracuje spoločnosť Konica Minolta už štyri generácie. Systém odosiela do servisného strediska relevantné informácie, ktoré sa následne vyhodnocujú. Bezpečnosť klienta pritom nie je v žiadnom prípade narušená. Odosielajú sa len tie informácie, ktoré sú priamo potrebné na servis a diagnostiku zariadení. Používateľské dáta sú striktne oddelené a z hľadiska servisu sa k nim nemožno dostať. V praxi to znamená, že ak sa na stroji vyskytne chyba, vygeneruje sa kód a ten je do niekoľkých minút prenesený priamo do centrály na servisný dispečing a spracovaný. Na základe zabudovanej logiky sa buď čaká na ďalšie podobné hlásenie, ak ide o menej závažnú chybu, alebo ak je to závažná chyba, automaticky sa generuje príkaz na prácu servisného technika. To všetko bez zásahu zákazníka.

Opravy, údržba a spotrebný materiál

Služba vzdialenej starostlivosti RemoteCare od firmy Konica Minolta má niekoľko úrovní - od automatického nahlasovania porúch až po automatické doručenie tonerov. Keď dostane servisné stredisko hlásenie, že klientovi dochádza toner (to znamená, že sa ešte neminul a zariadenie je stále úplne funkčné), vo väčšine prípadov je nový toner u zákazníka do 24 hodín, a to na celom Slovensku.

Toner.jpg

Klient si môže vybrať z viacerých úrovní služby RemoteCare. Podľa toho, akú úroveň si vyberie, nemusí nahlasovať počet výstupov (potrebný na pravidelné fakturovanie), objednávať servis, spotrebný materiál, výmenu upotrebiteľných častí stroja a podobne. Systém totiž dostáva komplexné informácie o stroji, ktoré sú relevantné pre servis, vďaka tomu si technik môže pripraviť potrebné diely, aby bol servisný zásah u klienta úspešne dokončený. Pokiaľ je to možné, hneď pri prvej návšteve. Nie je nezvyčajné, že technik je u klienta skôr, než si klient všimne poruchu na stroji. Samozrejme, tento systém ako iné jemu podobné vie vyhodnotiť len kvalifikovateľné problémy.

RC_shema_SK.jpg

Komplexné pokrytie

V prípade potreby klienta sa dokáže servis Konica Minolta Slovakia prispôsobiť tak, že mu bude k dispozícii pohotovostná služba aj mimo dispečingových hodín, teda v jeho pracovnom čase. Stupeň komfortu služieb závisí od požiadaviek zákazníka a úrovne balíka služieb, ktoré si zvolí. Okrem toho ponúka spoločnosť svojim zákazníkom aj komplexné zaškolenie prostredníctvom technikov a špecialistov.

Plan.jpg

Konica Minolta Slovakia komplexne pokrýva celú krajinu sieťou vlastných stredísk, teda má štyri servisné centrá - v Bratislave, Žiline, Banskej Bystrici a Košiciach. V októbri 2012 prešla na model centrálneho riadenia servisných prác zo strediska v Bratislave, z ktorého sú riešené všetky aktivity v rámci celého územia. Naďalej sú zachované jej servisné strediská, do ktorých chodia informácie z centrály. Vďaka centralizácii dosiahla optimálne a hlavne rýchlejšie časy zásahov v prospech zákazníka.

Boris Hurbanič, Konica Minolta Slovakia

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať