Koniec preklikom. Facebook sa chce stať publikačnou platformou
Sociálna sieť Facebook už viac nechce byť len jednou z mnohých agregačných webových služieb. Má ambíciu stať sa samotným „internetom", na ktorom by jeho používatelia našli všetko bez toho, aby museli odísť z domény facebook.com.
Zdieľané odkazy na rôzne články sa virálne šíria medzi používateľmi Facebooku, čím iným stránkam zabezpečujú neustály prísun obrovského počtu návštevníkov. Preto sa Facebook rozhodol využiť svoj vplyv a návštevnosť na svoj prospech. Chce sa spojiť s poprednými vydavateľmi a médiami, ako napríklad National Geographic či The New York Times, s cieľom presvedčiť ich, aby začali publikovať svoje príspevky priamo na stránkach Facebooku.
Zdroj: thenextweb.com, wsj.com
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH