Ľudia zjedli cez Zľavomat 55 kamiónov pizze a užili si 330-tisíc dní dovolenky
Vyše 670-tisíc ľudí si na Zľavomat.sk vybralo dovolenku, zážitok alebo darček za šesť rokov jeho existencie. Portál sa však mení na miesto, ktoré prináša ľuďom inšpirácie, ako tráviť čas. Pre zákazníkov Zľavomatu už totiž vysoká zľava nie je prioritnou motiváciou na nákup. Rozhoduje garantovaná kvalitná a pestrá ponuka od dovoleniek cez masáže až po darčeky. Priemerný nákupný košík tak na Zľavomate vlani dosiahol hodnotu 43 eur, čo je dvojnásobok oproti roku 2013. V cestovaní sa priemerná hodnota nákupného košíka vyšplhala až na 163 eur.
„Obrat Zľavomatu vlani prekročil hranicu 20 miliónov eur, čo je najviac v jeho šesťročnej histórii na Slovensku. Dôvodom je aj to, že Zľavomat rýchlo zareagoval na potreby ľudí a mení sa na nové – inšpiračné miesto. Zľavomat už nie je typický zľavový portál, ktorý láka zákazníkov na vysoké percentuálne zľavy. Na tie totiž zákazníci už primárne nereagujú. Skôr ich zaujíma kvalita služieb a, samozrejme, chcú vyskúšať niečo nové alebo si spríjemniť a zje ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH