Menu v McDonald’s bude pripravovať umelá inteligencia aj podľa ŠPZ vášho auta
Je známe, že veľa spoločností denne sleduje naše osobné údaje. Teraz sa k nim chce pridať aj McDonald’s. Spoločnosť oznámila, že získala technologickú spoločnosť Dynamic Yield, ktorá sa špecializuje na odporúčania založené na strojovom učení. Jej algoritmy môžu zhromažďovať údaje o zákazníkoch pre spoločnosti, aby mohli okrem iného generovať rôzne odporúčania.
McDonald's zaplatil za technologickú firmu okolo 300 miliónov dolárov. Technológiu chce použiť na tvorbu Drive-Thru menu. Ponuka sa upraví so zohľadnením viacerých faktorov, napr. počasia, denného času, množstva ľudí v reštaurácii, ale aj podľa histórie objednávok zákazníka. Systém by mohol napríklad propagovať ľadovú kávu v horúcich dňoch či navrhnúť jednoduchšie položky, ktoré zamestnanci rýchlejšie pripravia, ak sú dlhé rady.
Algoritmus bude menu upravovať automaticky. Ako sa uvádza v tlačovej správe spoločnosti, nová technológia „okamžite navrhne a zobrazí“ nové položky na základe toho, čo ste si už objednali. V ideálnom ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH