MetaHuman Animator by mohol úplne zmeniť tvorbu obsahu
Vďaka MetaHuman Animator od Epic Games možno vytvoriť realistickú animáciu vystúpenia herca za niekoľko minút. Spoločnosť po prvýkrát predstavila MetaHuman Animator ukážkou na konferencii GDC 2023, kde okrem iného vývojári hry Lords of the Fallen odhalili, aké ľahké je zachytiť a vložiť ľudí do ich hry, postavenej v Unreal Engine 5. Teraz je táto inovatívna súprava nástrojov pripravená na to, aby sme sa s ňou všetci mohli pohrať.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_3}}
MetaHuman Animator umožňuje zachytiť výkon herca pomocou iPhonu alebo stereokamery na hlave a potom ho použiť ako realistickú animáciu tváre na akúkoľvek MetaHuman postavu – bez nutnosti ďalšej manuálnej úpravy. Nástroj je navrhnutý tak, aby zefektívnil proces snímania a umožnil malým tímom a dokonca aj jednotlivcom vytvárať animácie vo filmovej kvalite. V propagačnom videu vydanom pri príležitosti uvedenia MetaHuman Animator možno vidieť verne reprodukovaný aj ten najjemnejší výraz alebo jemnú emóciu. A pritom stačí len ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH