ACER_112024 ACER_112024 ACER_112024

Mladnúť sa dá zvládnuť, AXA v novej kampani zdôrazňuje prevenciu

Tlačové správy
0
Skupina AXA odštartovala začiatkom mája v Česku a na Slovensku komunikačnú kampaň podporujúcu novo spustenú preventívnu a edukatívnu platformu AXA Health Keeper. Kampaň využíva v plnej miere online komunikačné kanály od displejovej reklamy po široké spektrum reklamných formátov na sieťach Facebook a Twitter a PR. Súčasťou kampane je sponzoring a on site aktivácia v rámci štafetového behu AXA Run & Fun. Kampaň pre skupinu AXA Česká republika a Slovensko pripravila a realizuje agentúra Havas. PR aktivity na Slovensku zaisťuje agentúra Dynamic Relations. On site aktiváciu k AXA Run & Fun má na starosti agentúra BeCool. Cieľom kampane je posilniť a zviditeľniť značku AXA ako silného partnera v dôležitých životných situáciách, a zároveň motivovať širokú verejnosť, aby začala viac premýšľať o svojom zdraví a nad možnosťami, ako ho dlhodobo chrániť. „Súčasťou positioningu značky AXA je dlhodobo dôraz na prevenciu. Pomáhame svojim klientom pochopiť dôležitosť prevencie a zodpovednost ...

AXA

Všetky autorove články
kampan Health

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať